piątek, 20 maja 2011

Pamiętasz...?

"Jedna chwila radości wystarczy na długie lata cierpienia."
Leopold Staff


Pamiętasz... ?
Gdy ze mną rozmawiałeś?
Majowy dzień – pamiętasz?
Nie mogłeś! Na kartkach pisałeś.
Te kartki mam przy sobie,
Przypominają mi to,
Co przypomnieć sobie mogę.
Pisałeś, że dziwnie zrobiłam...
Dziś wiem, gdzie błąd popełniłam.
Wiem, że jednak bardzo zraniłam,
Z czystej głupoty – nie przemyślałam.
Teraz żałuje,
Nigdy nie chciałam!
Teraz gdy leżę i odpoczywam,
Majowe dni wspominam...
Ten co trzymałeś rękę moją,
Kiedy straciłeś głowę swoją.
Zapytałeś mnie o coś bardzo ważnego...
Czy mogłabym zostać u boku Twego.
Miałam chwilę wahania,
Lecz zgodziłam się bez gadania.
Teraz się zastanawiam...
Czy to sens dla Ciebie jakiś miało?
Bo dla mnie dziwnie to zabrzmiało.
A może tak zabrzmieć musiało,
Żeby do mnie coś w końcu dotarło?!
. . .
Pamiętasz...?
Kiedy leżeliśmy tam razem...
Ta jedna noc... pamiętasz?!
Ja pamiętam – niewiele tym razem...
Moje palce po Twoich ustach wędrowały,
Tak zwyczajnie, jakby czegoś szukały.
Twoje dłonie, całkiem podobnie,
Na moich pośladkach spoczywały...
Czy też czegoś szukały?
Było mi tak dobrze...
Czy Tobie też...? – Może...
Tak dużo pytań mam do Ciebie...
Ale czy rozmawialiśmy o tym szczerze?!
Co ustaliliśmy...?
Czy błędu nie popełniliśmy?
Tego nikt z nas nie wie!
Przytul mnie tak jak wtedy..!
Zapomnij mi moje błędy.
Coś zmieńmy...
Jeśli tylko możemy!
. . .

"Tylko popełniając głupstwo mamy chwilę prawdziwego szczęścia."
Aleksandra Kozłowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz