poniedziałek, 23 maja 2011

Porzucona Miłość..

"Najtrudniejszą w świecie rzeczą jest dostrojenie się do melodii bytu, uchwycenie jego tonu. "
Emil Cioran


Chciałabym byś dotykał...
Moje kształtne ciało.
Chciałabym byś głaskał...
Mnie po mojej gładkiej skórze.
Chciałabym by Twoje palce wędrowały...
Po mojej nagiej szyi.
Chciałabym byś delikatnie...
Pieścił moje włosy.
Chciałabym byś naciskał mocniej...
Bym mogła wydać z siebie dźwięk.

. . . . .

Chciałam byś wrócił...
Żebyś znowu coś zanucił.
Odszedłeś, zostawiłeś, porzuciłeś...
Już więcej nie przytuliłeś!

. . . . .

Teraz milczę – nie odzywam się wcale,
Tak bardzo mi smutno...
Ale komu ja się wyżalę...?!

. . . . .

Cierpliwie czekam...
Aż ktoś inny wyciągnie do mnie dłoń!
Ktoś kto będzie silny...
I poczuje jego woń!
Ktoś kto zna nuty moje...
Ten refren i ton!
Ktoś kto obejmie mnie...
Moich włosów dotknie.
Kto zagra ze mną...
Ten piękny koncert...?!

. . . . .

Ja i Ty...!
Tylko my we dwoje...!
Oczy moje i Twoje...!
Marzenie moje...!

Podpisano: SKRZYPCE Twoje!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz