sobota, 11 czerwca 2011

Godność..

"pamięć przestrzeloną dźwigam już ja..."

Chcesz wiedzieć, co czuje?
Wszystko we mnie buzuje..
Negatywne uczucia,
Z prostego nie bycia..

Pragnę szczęścia w miłości
Nigdy w życiu podłości..
Lecz kto mi to da?
Oto, niedokończona historia ma!

Najpierw impreza alkoholowa..
Tu początek ma historia owa.
Ja i Ty..
A w łóżku to już MY.
Lecz później zdrada..
Ja byłam innemu rada.

Były różne chwile..
Czułam motyle - tu się nie mylę!
Ty byłeś zły..
Lecz w łóżku znowu MY..

Domki były małe,
Lecz łoże doskonałe.
Byłam pod wpływem alkoholu,
Pamiętam padało na polu..

Na niebie były balony..
A ty na alkohol napalony.
Antybiotyki zrobiły swoje,
Trzymałam mocno ręce Twoje.

Próbowałam z Tobą porozmawiać..
Ty zawsze wtedy próbowałeś „nawiać”..

Kolejne spotkania..
Kolejna „bania”..
Pragnienie obejmowania..
Chęć pożądania..

Gwiazdy na niebie..
Ja koło Ciebie..
Świat wirował..
A może nawet zwariował..

Stawaliśmy się obojętni dla siebie..
Czy coś znaczyłam w ogóle dla ciebie..?

Szukałeś innych kobiet,
Twych westchnień magiczny obiekt.
Ja czułam ból..
Na twarzy miałam wypisane „PRZYTUL”!

Nagle piszesz, że chcesz ze mną spać..
Ja zaczynam się o nas bać!
Nie kochasz przecież mnie!
A do niej piszesz w noce i dnie..

Z nią kręcić chcesz?!
Więc odejdź ode mnie precz!
Nie rób złudnych nadziei,
Jeśli ona coś w Twym życiu zmieni..

Bywaliśmy w swych objęciach..
Na różnych przyjęciach..
Lecz dlaczego wciąż uciekamy?
I siebie wzajemnie unikamy?

Chciałbyś się ze mną kochać..
Lecz nie mogę ci się oddać!
Bo to uczucie bez wzajemności!
A ja mam.. poczucie własnej wartości..

"Zasnąć stroskaną, wstać zakochaną, zobaczyć czerwień maków"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz